VATANDAŞA SAYGISIZLIK CEZASIZ KALMADI
Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), 24 Haziran’da Reyhanlı ilçesinde toplu ulaşım aracına binmek isteyen özel gereksinimli bir vatandaşa yönelik yaşanan olumsuz davranışla ilgili anında harekete geçti.

Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine olayla ilgili inceleme başlatan HBB ekipleri, vatandaşın mağduriyetine neden olan toplu ulaşım hattı sahibine hakkında gerekli yasal işlemleri gerçekleştirdi.
Cezai İşlem Uygulandı
Zabıta ekiplerince yapılan incelemeler sonucunda, engelli rampasını açmadığı, vatandaşa kaba davrandığı ve güzergahta belirtilen kuralları ihlal ettiği tespit edilen toplu ulaşım hattı sahibine toplamda 3 ayrı maddeden para cezası yazıldı.
Başkan Öntürk: Biz Bu Halkın Hizmetçisiyiz
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan HBB Başkanı Mehmet Öntürk, resmî sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, “Biz bu halkın hizmetçisiyiz. Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür dilerim. Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız. Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok.” ifadelerine yer verdi.
Sürücü Görevden Alındı, UKOME Süreci Başladı
Olayın ardından ilgili kooperatif yönetimi sürücünün görevine son verirken, HBB de UKOME’de alınacak kararla vatandaş güvenini zedeleyen bu tür davranışların tekrar yaşanmaması adına sürücünün hiçbir toplu ulaşım aracında görev alamaması için gerekli süreci başlatacak.
“Hiçbir Mağduriyete Müsamaha Yok”
İl genelinde denetimlerine devam ettiklerini hatırlatan HBB yetkilileri, vatandaşların ulaşım hizmetlerinden yararlanırken herhangi bir mağduriyet yaşamasına müsamaha gösterilmeyeceğini vurguladı.








