Öntürk: Belediyemizde Yeri Yok
Başkan Öntürk'ten Engelli Vatandaşa Yapılan Muameleye Tepki: "Hatay Halkına Hizmeti Sindiremeyenin Belediyemizde İşi Yok"

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, engelli bir vatandaşa yardımcı olmadığı ve sonrasında yaşanan tartışmada vatandaşa yönelik uygunsuz davranışlarda bulunduğu iddia edilen özel halk otobüsü şoförüyle ilgili açıklama yaptı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Başkan Öntürk, yaşanan olay nedeniyle vatandaştan özür dileyerek, benzer durumların tekrar yaşanmaması için gerekli adımların atılacağını ifade etti.
Öntürk paylaşımında, “Evet biz bu halkın hizmetçisiyiz. Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür dilerim. Tekrar olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız. Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok.” ifadelerine yer verdi.
Kamuoyunda tepki çeken olayın ardından yapılan açıklama, vatandaşlar tarafından olumlu karşılandı. Hatay Büyükşehir Belediyesinin konuyla ilgili gerekli incelemeleri başlatması beklenirken, engelli bireylerin toplu ulaşım hizmetlerinden güvenli ve eşit şekilde yararlanabilmesi konusunda denetimlerin artırılması talep edildi.
Yaşanan olay, toplu taşıma hizmetlerinde vatandaş odaklı yaklaşımın ve engelli bireylere yönelik duyarlılığın önemini bir kez daha gündeme taşıdı.








